Mitt nya liv :P

Nu har jag bestämt mig att på måndag börjar mitt nya liv! Då ska jag inte äta eller dricka nått onyttigt! Kanske äta lite god mat på helgerna men inget godis, chips eller dricka! Inget sånt tills jag och Kajsa ska till London! Då ska jag ta en paus så ska jag försöka börja igen när jag kommer hem. Det går liksom inte att äta nyttigt när man är i London och hälsar på, det brukar kunna bli en hel del fikande och massa vitt bröd till lunch istället för riktig mat.

Det har blivit lite för mycket av det goda nu ett tag, det började förra terminen när vi hade så stressigt och man inte riktigt orkade tänka på att vara nyttig eller laga mat hela tiden så det blev en del pizza och så :P Men nu är det slut med det. Imorrn ska jag på Marieberg med Lisa så det blir köpemat då men sen ska jag bättra mig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0