:)

Nu var det ett tag sen jag skrev! Men till mitt försvar så har jag varken hunnit eller orkat under hösten! Men nu är den värsta terminen på juristprogrammet avklarat! :)

Nu ska jag försöka satsa på skolan men ändå ha tid att göra andra saker! Och det första kuliga som jag har inplanerat är LONDON BABY med Kajsa! Vi ska åka dit om mindre än 3 veckor så nu är det bara att börja tagga!! Efter det är det inte så länge innan det är tenta, igen... (men det är den första den här terminen och när vi hade gått så länge förra terminen så hade vi redan haft typ 3 tentor då:P) Och på eftermiddagen när vi skrivit tenta ska jag och min kära familj åka till Ullared! :D

Jag älskar vårterminer för då brukar det bli både London-resa och Ullared-resa :D Och det känns som att det är en tradition som är värd att fortsätta med om man ska orka vara duktig i skolan och plugga heeeela terminerna :P

Men nu ska jag fortsätta mysa i soffan med Karissa och Sebbe :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0