LCHF och cup

Har för nästan en vecka sen börjat äta LCHF-mat. Än så länge har det gott bra och jag har hittat en hel del goda matrecept! :) Det jobbigaste än så länge är den här helgen. Jag och Sebbe är skolvakter på en skola där några lag sover på Örebrocupen för innebandy. Det blir inte så mkt tid att sova och det brukar man ju klara av med en hel del socker i form av dricka och godis. Nu får jag ju inte äta något sånt utan brukar äta lite nötter när jag vill lyxa till det lite, problemet är bara att man inte får äta nötter här för någon är väldigt allergisk...

Så nu sitter jag här och försöker hålla mig vaken :P Men det har faktiskt gått bättre än jag trott och jag är inte så sjukt trött utan nu går det ganska bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0