Skooola

Då har skolan börjat igen och det märks kan man ju lugnt säga! Vi började i måndags och har redan haft dom tre längsta föreläsningarna jag haft och fått i uppdrag att två och två göra en presentation på 10 minuter på måndag om den ekonomiska ställningen på ett fiktivt företag... Dessutom har vi första tentan nästa måndag så det är fullt upp! Som tur är har jag bra kompisar i klassen som gör att det fortfarande är kul att gå till skolan även om det är jobbigt :)

Imorrn ska jag och min "presentationskompis" jobba lite mer med våran presentation och förhoppningsvis kommer vi fatta mer imorrn än vi gjorde idag :P hahaha

Nu ska snart jag och Sebbe åka till mamma och pappa och fika lite och få Sebbes kostymbyxor insydda till bröllopet vi ska på på lördag :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0