Vååår! :D

Äntligen känns det som om våren har kommit till Örebro! Det är så soligt och skönt ute och det är ju jättehärligt att kunna ha fönstret öppet hela dagarna! :D Dessutom blir man ju mer produktiv när det är så fint väder för man blir ju mkt gladare och piggare! I förrgår var jag jätteproduktiv och pluggade massor, diskade, gymmade och förberedde maten till igår när mamma och pappa var här och hälsade på och firade mig lite i efterskott för min namnsdag. Igår var jag i skolan mellan 10 och 17 och mamma och pappa kom 18 så jag hann ju inte laga mat igår. Idag har jag oxå varit ganska produktiv, fast inte lika produktiv som i förrgår. Jag har förutom att diska och plugga (som vanligt) även simmat med mamma. Det är så skönt att röra på sig för man blir så pigg och orkar göra mer efteråt :)

Igår cyklade jag dessutom till skolan för första gången efter vintern :) Det var riktigt skönt att komma igång med det oxå :) Nu när vi bara har en bil var det skönare att cykla än att åka buss eftersom man slipper vänta på bussen och efter lektionerna måste man alltid halvspringa för att hinna med bussen hem.

Imorrn kväll ska jag och älskling på 25års fest hos en av hans kompisar. Hoppas att det blir kul men det tror jag, dom flesta fester brukar ju bli ganska lyckade och eftersom det kommer vara härliga människor där kommer det nog bli kuuul! :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0