Söndag kväll

Så har det blivit söndag kväll igen och ännu en helg är slut. Den här helgen har det hänt MASSOR! Först fyllde jag år i fredag och då hade vi pensionärsträff på tonår som var jättekul! I lördags åkte vi hem till mamma och pappa så jag fick bli lite firad där med och jag stannade där medan Sebbe jobbade. Efter det åkte vi till Örebro travet på en födelsedagsfest för en av Sebbes kompisar som fyllde 25 år. Och idag har jag varit på ledarmöte i kyrkan och sen tog jag och Bianca en härlig promenad i solen och värmen :D

Nu är det dags för ytterligare en stressig skolvecka! Men på lördag ska jag, Kajsa och Eva på pysselmässa i Västerås! Och på måndag åker jag med mamma och pappa till Ullared :) Det ska bli så kul så jag hoppas att den här veckan kommer gå fort!

Nu ska jag ta fram ostbollarna, kolla lite på tv och ladda inför imorrn :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0