Otur!

Dagen började faktiskt bra! Jag cyklade till skolan och allt var frid och fröjd, till och med seminariet var riktigt bra och det kändes värt att gå på. SEN hände det som gjorde att jag bara ville åka hem och dö eller nått! Jag tappade min kära mobil i marken på gruset vid cykelparkeringen vid universitetet när jag skulle cykla hem... Självklart kunde den ju inte bara skrapas lite på baksidan utan den landade med framsidan neråt och glaset sprack tvärs över... :( Så nu måste jag skaffa en ny telefon för jag vet inte hur länge den håller... Kul utgift! Ska nog byta abonemang snart så jag tänkte skaffa en på avbetalning men det bli ju ändå inte så kul att ha den extra utgiften varje månad sen i typ 2 år :P Den här telefonen hade jag tänkt ha typ hela studietiden och var inte ens nära att vilja byta till en nyare telefon!

Det blev dock lite bättre när jag kom hem och kissen fortfarande var framme :) Idag gick hon inte och la sig förrän efter 1! :) Nu sitter jag och väntar på att Linda ska smsa så att jag får ta med mig Bianca och gå och möta henne och lilla taxen Tyra :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0