:)

Nu har jag tagit en liten paus i vårstädningen här hemma :) Jag märkte att det veeeerligen behövdes städas ordentligt här så det ska bli skönt när det är klart och det är renare än det varit på länge här hemma :)

Det är bra när man ska få besök för då måste man verkligen ta tag i städningen. Jag har tänk flera helger nu att jag ska ta tag i städningen men det finns ju alltid nått att göra som är "viktigare" just då :P Men nu är det snart klart, lite damning, dammsugning och golvtorkning kvar bara :) Men det får vänta tills Sebbe vaknat så att jag slipper göra allt själv, och dessutom skulle jag ju ändå väcka honom om jag drog i gång och dammsög :P

Jag har även börjat nedräkningen till både Ullaredsresan med mamma och pappa och Londonresan :) Har börjat planera vad jag ska göra i London och vad jag ska köpa i Ullared ;) Och inför Londonresan har jag och Carro börjat kolla musikaler m.m. som vi ska göra :) Ska bli så kul att träffa henne och alla andra Londonbor som jag känner :D Jag kommer få leva fattig efter dom två resorna men det är det verkligen värt! Ska bli så kul att se en musikal och dricka afternoon tea på riktigt! Och alla andra saker som jag ska göra, typ shopping ;)

Ikväll ska jag däremot fokusera helt på melodifestivalen! Det blir tjejkväll med Delpak och Antonia här! :D Ska bli så kul och guud vad vi kommer tjocka för jag har köpt så mkt godis och chips och grejer! ;D

<3

Kommentarer
Postat av: Eva

När ska du till Ullared? Kram

2012-03-10 @ 11:14:21
URL: http://www.delarealidad.blogspot.com
Postat av: Christina

2-3 april :)

2012-03-10 @ 12:51:27
URL: http://thisismepink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0