Tillbaka till vardagen?

Nu när jul- och nyårshelgerna är över så är det väl bara att gå tillbaka till vardagen? Idag har dagen varit full av plugg och undanstädning av nya kläder från mellandagsrean och dessutom har jag diskat. Känns som om jag har hunnit en hel del med tanke på att klockan bara är 4 och jag har pluggat ganska mkt :)

Snart kommer Kajsa hit och så det blir skönt efter en produktiv dag! Får se om det blir wii eller film :) Jag har iaf förberett chips och dipp som man måste ha om man ska ha myskväll! ;) Sen hoppas vi att Karissa vågar visa sig när Kajsa är här så blir det dubbelt mysigt :)

<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Hoppas att ni hade trevligt!

Jag vill också träffa lilla katten. :)

2012-01-08 @ 23:12:40
URL: http://delarealidad.blogspot.com
Postat av: Kajsa

Haha, du har skrivit om mig :) hon kom fram på några sek när vi kom in Mc mat!

2012-01-23 @ 22:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0