Myssöndag :)

Idag är både jag och Sebbe lediga så det blir bara roligheter. Först ska vi hem till mosås och fira pappa och Mattias. Där blir det lite mat och så :) Sen ska vi en sväng hem till Eva och fira att hon har fyllt år, gått klart lärarutbildningen, fått ett jobb och ska flytta till en ny lägenhet. Efter det blir det bio med älsk. Vi ska se Hamilton :)

Igår jobbade vi på Willys Västhaga båda två för dom var på personalfest så vi och några till fick rycka in :) Det gick jättefort för att man var ju inte van vid att vara där och jobba. Sen fick jag jobba en timme extra för det krånglade ltie med våra tider så jag fick ju lite mer pengar ;) Aldrig fel! Efter jobbet skulle jag åka till Subway och köpa mat till mig och älsk och det första jag fick höra när jag kom innanför dörren är "brödet är slut"... Hur kan det hända på Subway??? Det är ju som att McDonalds skulle ha slut på hamburgare... :P

Nu ska jag nog äta lite frukost och kolla på Law and order. Sen ska jag läsa igenom mitt rättsfallskoncentrat innan jag skickar in det.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0