Hevletesveckan snart slut!! :D

Den här veckan har det hänt mkt! Jag har haft föreläsningar eller seminarier varje dag så jag har behövt åka till skolan varenda dag. Dessutom har vi bara en bil så jag har varit tvungen att ta bussen (men det går bättre än jag trodde, är faktiskt riktigt skönt att inte behöva köra bil ^^) Igår lämnade jag in mitt PM som jag har skrivit på och samlat källor till de sista veckorna men nu är det äntligen över!! Ingen mer inlämning förrän mitten av april nu!! :D Och imorrn har jag omtenta från förra terminen... Men den här gången tror jag att jag klarar den för nu vet jag lite mer hur läraren vill att man ska svara :) Men jag och Antonia ska ändå sitta kvar i skolan idag och plugga lite. Känns ju bra att gå igenom saker tillsammans som man är ltie osäker på!

Men efter tentan imorrn börjar min "slappa" period då jag bara behöver läsa kurslitteratur och förbereda mig inför seminarium. Ska bli så skönt! Det enda som saknas nu är våren! Jag har börjat få riktiga vårkänslor och all snö ute passar inte riktigt in då... Men det kan inte vara så många veckor kvar tills snön smälter och det börjar bli lite varmare ute. Det ska bli såååå skönt att inte behöva ha massa varma kläder på sig längre!

En annan rolig sak som snart är här är fettisdagen!! :D På tisdag blir det semlor med älskling och min familj :) Känns som det minsta vi kan bjuda dom på när dom (speciellt pappa) har gjort så mkt för oss! Så då blir det semmelfika antingen här eller hos dom :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0