Äntligen klar :)

Nu har jag haft mitt obligarotiska seminarium efter mitt PM så nu är det bara att fokusera på litteraturen och börja bli lite mer effektiv i pluggandet känner jag :P Jag blir lätt väldigt långsam när det är något som inte är så kul som ska göras men nu ska det bli skillnad!

Dessutom har jag fått veta att jag har fått minst godkänt på omtentan!! :D Så nu behöver jag inte oroa mig för det något mer! Nu kan jag lägga statsrätten åt sidan ;)

Imorrn har vi ingen lektion så jag ska vara hemma och läsa läsa läsa :P Dessutom tänkte jag hinna med att gymma lite oxå. Sebbe ska börja jobba igen efter att ha varit döende (förkyld) sen innan helgen så nu börjar allt gå tillbaka till så pass mkt rutin som det kan när man pluggar ^^

Men ikväll ska jag inte plugga mer! Sebbes mamma och ena syster var här förut och fikade lite och efter det åkte de och Sebbe så nu har jag och kissen tjejkväll hemma och kollar på tv. Min katt är bäst för hon gillar oxå kriminalserier och kollar typ upp på tvn när det händer något spännande xD Nu ska vi fortsätta koncetrera oss på CSI New York!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0