Glad påsk :)

Nu är det påsk men det känns mer som jul när man tittar ut genom fönstret... :P Det är helt sjukt att teden har gått så fort! Det är inte långt kvar på den här terminen och sen har jag gått ett helt år på juristprogrammet! :) Den här veckan har vi inte haft några lektioner så jag har suttit hemma och läst (förutom måndag och tisdag då jag var i Ullared med mamma och pappa) så nu känner jag äntligen att jag troligtvis kommer hinna läsa alla böcker och ändå ha tid att repetera inför tentan. :)

Det var (trots lässtressen) skönt att komma bort lite och gå runt på Gekås i Ullared! När man är där känns det nästan som om man går runt i en egen liten värld där det bara finns shopping ^^ Däremot är jag riktigt nöjd eftersom jag lyckades att hålla ner utgifterna med nästan 1 500 mot vad jag brukar handla för! Jag vill nämligen ha lite pengar att handla för när jag åker till London om ungefär 2 veckor ;D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0