Söndag kväll

Sitter med datorn i knät brevid min sambo och kollar på *trumvirvel* fotboll... Kunde ju ha varit något intressant på tv men min kära pojke vill ju kolla på ÖSK så då får han göra det ;) Jag har haft tvn för mig själv när han har jobbat idag så det är väl inte mer än rätt. Men jag har minsann inte bara latat mig utan jag har tvättat, diskat, strukit och plockat i ordning här hemma.

På torsdag bär det av mot London så då ska jag shoppa loss och hälsa på min au pair-familj och mina kompisar där :) Kommer nog bli minst ett besök på primark och på diverse andra trevliga affärer i London :)

Innan London ska jag hinna med jobb två dagar, go-kart och scoutavslutning ;) Så jag kommer inte ha det lugnt och skönt men det är roligt när det händer lite saker :) Får se när jag hinner med att packa, hoppas att det blir på onsdag innan jobbet. Men då får man ju pengar så man vet ju aldrig vad man får för sig att hitta på då ;) Dessutom har jag beställt en ny kamera som jag hoppas att den kommer innan London så att jag kan ha med mig den, annars får jag ta med den gamla men det vore ju roligt med en bättre kamera :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0