London :D

Nu har jag bokat en resa till London den 26-30 maj :) Så jag taggar för den och har kollat runt lite på internet och i min London-bok ifall det är nått som jag vill göra när jag är där och jag har kommit fram till att förutom att träffa "min familj" och mina kompisar så vill jag se Greenwich och Shakespeare's Globe och så kommer det ju såklart bli massa shopping!! Vad gör man annars när man ser Primark? ;)

Annars händer det inte så mkt nu, jag jobbar och när jag inte jobbar njuter jag av att sommaren är här!! :D

I helgen var jag på hajk, det var hur varmt och skönt som helst fast det blev lite kallt på natten men jag hade kläder så jag låg inte och frös så mkt :) Bilder kommer när jag orkat lägga in dom på datorn :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0