Sooommar :D

Idag har det verkligen kännts som om det är sommar på riktigt :) Varmt och soligt och skönt! Rätt dag att införskaffa en picknickfilt och picknickkorg med tallrikar, glas och bestik :) Dessutom har vi tvättat :) Så nu sitter jag med gott samvete i soffan och kollar på tv ;) Snart kommer Sebbe hem från fotbollsträningen och då blir det tacos!

I helgen börjar mitt "sommarjobb" på riktigt. Ska ju vara på Willys i Marieberg i sommar för dom hade mer tider än Willys i Almby så jag ska vara på samma Willys som jag började på när jag sommarjobbade för 2 år sedan ;) Och dessutom får jag ju jobba med Sebbe ibland iaf. Men nu har han semester i 3 veckor! Det tycker jag inte riktigt är okej när jag ska börja jobba :P Men han förtjänar det eftersom han jobbat heltid i ett år nu sen han var ledig sist :)

På onsdag ska jag och Sebbe åka till scoutlägret som "mina scouter" är på. Så vi ska packa lite picknick, ta med oss badkläderna och åka dit några timmar och hälsa på lite :) Det ska bli kul och alldeles lagom mkt läger när man inte hinner vara med på hela :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0