Sjung om studentens lyckliga dar

Då har det varit studenten igen då, och i år var det min kära brors tur att ta klivet in i vuxenvärlden. Dessutom tog min vänner Lisa och Kajsa oxå studenten så det har varit full fart! Som tur var hade Lisa sin mottagning idag så det blev inte riktigt så stressigt igår som jag först trott.

Först var vi vid Virginska och kollade när Mattias sprang ut, sen gick vi upp på stan för att se alla flak och så :) Efter det mötte jag Eva och vi åkte tillsammans till Kajsa för att gratta henne lite och sen åkte vi till Mattias och jag var där resten av kvällen. Och idag var jag hemma hos Lisa en stund och grattade henne lite med.

Jag måste erkänna att man blev ganska sugen på att ta studenten igen! Springa ut, åka flak, umgås med folk man inte ser så jätteofta och sen ha kul på kvällen ;) Men man får väl se framåt istället för bakåt och tänka på allt roligt som kommer hända ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0