Rent och fint

Nu har jag städat och gjort fint här i lägenheten. När jag skulle diska och vattnet aldrig blev varmt kom jag på att vårat varmvatten skulle vara avstängt idag. Och eftersom jag var tvungen att diska idag var jag tvungen att koka vatten i vattenkokaren så det tog jättelång tid att diska jämfört med hur lång tid det brukar ta.

Men ska det blir rent och fint här hemma så får man offra sig lite. Vi får nämnligen besök av min bror och hans flickvän i eftermiddag. Vi ska spela lite spel och ha kul :) Det ska bli kul att spela alla spel som man måste vara fler än 2 för att spela så att jag och Sebbe aldrig kan spela dom själva.

Nu kommer snart Sebbe hem och sen ska Mattias hämta oss och så ska vi hem till Mosås och äta innan vi åker tillbaka hit och spelar :) Så det kommer nog bli en bra eftermiddag och kväll. Och imorgon kommer kanske Carolina hit och kollar på Karl för sin kilt och umgås och äter godis och sånt ;) Det kommer oxå bli kul.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0