Orka...?

Det är konstigt att det alltid blir ny disk i köket och damm på golvet fast att man har diskat och städat för inte så länge sen... :P Tänk vad skönt det skulle vara om allt sånt kunde sköta sig själv så att man slapp diska och städa hela tiden ;) Men jag får väl samla lite ork och ta tag i det snart. Annars kommer det bli så där mkt disk i köket så att man mår dåligt bara man går in där :P Och det är INTE kul när man måste ta hand om det sen!

Så jag får väl ta hand om det idag när jag ändå är hemma för imorrn blir det jobb igen. Då ska jag upp tidigt för jag måste åka med Sebbe till jobbet, han börjar 7 och jag börjar 7.50 så jag måste ändå gå upp lika tidigt om jag ska ta bussen. Så imorgon kväll kommer jag vara trött!! Men när man får betalt för det är det väl värt att gå upp tidigt ;)

Sen är det ju midsommar på fredag och då ska vi först till Uskavi på dagen och sen ska vi umgås med några av Sebbes kompisar på kvällen. Hoppas att det blir kuuul :)

Nu ska jag ta och diska lite innan jag växer fast i soffan ;P haha

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0