Leedig :)

Idag har jag inte gjort mkt! Kollat på tv och tagit en promend med Bianca :) Det är så mysigt att vara hundvakt när man är ledig för även om man är ensam hemma så har man sällskap :)

När Sebbe kommer hem ska vi åka och handla lite sen blir det grillning och lite mys ikväll. Dessutom har jag fått mitt schema för i sommar så jag kan börja planera lite ifall det är nått jag vill hitta på. Det var bara dom två första veckorna som jag inte hade så mkt så Annika skulle kolla ifall det fanns fler tider så dom veckorna vet jag inte riktigt hur jag jobbar än. Men det blir nog bra ;)

Det känns som om det är skönt att vara ledig idag efter en långdag på jobbet igår. Speciellt eftersom vi hade 29 grader framme i kassan större delen av dagen :P Så nu sitter jag med alla fönstren öppna och njuter av svalkan av 24 grader här i lägenheten ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0