Hemma från London

Nu har jag kommit hem från London och har till och med jobbat ett par dagar :) Så jag tänkte att nu när jag är ledig ska jag passa på att ta en liten paus i uppackningen och ladda upp lite bilder från min resa på bloggen ;)


Började med att få mina naglar fixade :)


Sen blev det en chailatte på starbucks innan jag besökte "min familj" :)


Så här stora och fina hade dom blivit :D Sarah tyckte att jag skulle komma tillbaka och vara deras au-pair igen ^^ Och det var nästan att jag stannade! Dom är hur härliga som helst och det var när jag var där igen som jag insåg hur mkt jag saknar dom!

Dag 2 träffade jag Anneli en sväng och tog en fika med henne. När hon var tvungen att åka hem tog jag en buss till Chiswick och kollade lite på dom ställena som jag brukade vara på när jag bodde där.


Dag 3 var jag och Valeria, som jag bodde hos, på två marknader; Portabello och Borough Market. Sen gick vi och kollade på Shakespears teater "The Globe" :)


På kvällen gick vi till en pub för att se Champions League-finalen mellan Barcelona och United och när man beställde en cider på den puben fick man en rekordelig cider ;D


Dag 4 träffade jag Carolina hela dagen :) Vi åkte runt på alla möjliga ställen, bl.a. till Hyde Park för att ta en glass :)


Det här dök vi på utanför National Theater. Dom hade gjort som ett vardagsrum av konstgräs, pretty cool!


Dag 5 gjorde jag bara lite sista minuten-shopping sedan åkte jag mot flygplatsen för att lämna alla röda dubbeldäckare, tuben och all shopping bakom mig för den här gången *snyft* ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0