Varmt :D

Nu har sommaren kommit till London! :D Det är varmt och soligt och man blir jättevarm av att gå med barnen till skolan :P Haha! Men det är skönt att jag slipper frysa när man sitter på mitt rum på kvällarna iaf ^^

Ikväll ska jag träffa en ny au pair som bor här i Chiswick som au pair :) Hoppas hon är trevlig så att vi fortsätter träffas. Efter det ska jag hem och msn-dejta med min älskling för han fyller 23 idag :D Min pojke börjar bli gammal :P Haha!

Nu har jag börjat förstå hur kort tid jag har kvar här i London! Idag är det bara 9 veckor kvar och på söndag är det 2 månader! Och om 5 veckor åker jag hem över helgen, så det kommer gå jättefort! Innan det kommer desutom Eva en helg, och det är redan om 1 vecka :D Det ska bli jättekul att guida runt henne eftersom hon inte varit här förut :) Så vi ska kolla runt på alla dom där sakerna som man måste se, typ Big Ben, London Eye, Madame Tussauds, Piccadilly Circus, Portabello Market och lite så :D Så det kommer nog bli en bra långhelg :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0