Helg :D

Jag har inte skrivit så mkt på ett tag nu men det är bara för att jag har haft så mkt annat för mig! Jag har träffat massa kompisar och jobbat lite och haft kul ^^ Men jag tänkte bara uppdatera bloggen nu så att ni vet att jag lever ;)

Efter helgen kommer det nog en del bilder och så för om en halvtimme typ ska jag åka och hämta bror Mattias som kommer och hälsar på mig hela helgen :D Det ska bli kul, speciellt eftersom han inte var hemma när jag var hemma och hälsade på i mars. Så vi har inte setts på typ 4 månader förutom i webcam på skype :P haha Så nu ska vi umgås i en hel helg så att vi blir trötta på varandra igen ;) Så ska jag nog klara dom sista 2 månaderna här sen, och jaa det är bara 2 månader kvar!!! Jag har kommit mkt mer än halvvägs nu! Inte lång tid kvar med mina små underbara barn. Men jag kommer ju inte hem direkt då utan min familj kommer hit med husvagn och hämtar mig och så ska vi åka runt lite i Skottland :D Det ska bli härligt, och sen kommer jag hem till Örebro igen. Och då ska jag ta igen det här halvåret med Sebbe, familjen och alla kompisar ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0