Dublin

Bättre sent än aldrig va? :P Jag var ju i Dublin och hälsade på Anders förra helgen och nu har jag äntligen orkat ta tag i mig och lagt in bilderna på datorn :P


Anders visade mig runt i staden och här är vi på Trinity College. En gammal fin skola ^^


Här är jag vid cricketplanen på Trinitys gård.


Här är ett torn på Dublin Castle. Och om ni undrar vad det är för en svart prick så är det Anders som försöker klättra upp :P


När vi var på väg mot en stor fin park (som visade sig vara nån helt annanstans) så hittade vi det här! Och eftersom det var mulet och regnade och blåste lite så kändes det som om vi var mitt i en skräckfilm :P Och det här är ett sjukhus tydligen men det ser mer ut som ett mentalsjukhus direkt från en skräckfilm ;)


Här är en liten bild för att visa kontrasterna som fanns i hela staden! Gamla fallfärdiga hus blandat med nya och galma fina byggnader.


Det sista vi såg på våran lilla rundtur var ett gammalt bryggeri. Och jag antar att den här grejen har nått med att brygga öl att göra :P

Det var lite av vad vi hittade på. Mkt vandrande, skratt och god (dock ganska onyttig) mat :P

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0