Bror :)

Som sagt var min lillebror och hälsade på i helgen. Jag tänkte att jag skulle ta massa kort men kom jag ihåg det? Nej! Men några blev det iaf.


Här är han på Regent Street som går mellan Piccadilly Circus och Oxford Street. Fint väder och trevligt hade vi!


Här är Bobby-elefanten :P Det finns elefanter i hela London och det här är nog min favvo ^^ Men tydligen ska dom inte ha sånna hattar längre dom riktiga bobbysarna! Det tycker jag är dumt! Det är ju typ som om dom skulle måla alla bussarna vita lr nått. :P


Så måste man ju äta lunch i Hyde Park om det är fint väder! (även om det är mat från Subway) ;)

Det var lite av det vi hann med ( det jag lyckades få på kort iaf ) :P Men det var trevligt att få lite besök även om det inte var så länge.

Och den här veckan är det full fart. I måndags tvättade jag massor, igår träffade jag Hanna på förmiddagen och hon klippte mig och sen gick vi till en pub på kvällen. Idag har jag strykit alla kläder jag tvättade i måndags och dammsugit mitt rum. Och ikväll ska jag träffa en tjej från Örebro som jobbar som nanny här nu. Imorrn ska jag och Ida simma lite och det är nog sista gången vi ses innan hon åker hem från London :( Sen på fredag ska jag träffa ännu en ny svensk, men hon bor här i Chiswick. På lördag ska jag träffa Valeria, min italienska kompis från Earl's Court och på kvällen ska jag sitta barnvakt. Sen tror jag inte att jag ska göra så mkt på söndag, kanske sola lite lr nått om det är fint väder vilket det troligtvis ska bli :)

<3

Kommentarer
Postat av: Monica

Kul att ni hade så trevligt i helgen. Vädret var ju på eran sida också. Vi hade det ganska här hemma i Sverige också.

2010-05-19 @ 20:48:59
Postat av: Eva

Och vi måste ta massor av kort när jag är där! Jag har lovat att bevisa att jag har varit i London. ;)

Hoppas att vi får lika vackert väder.



Ha en trevlig helg. :) Kram

2010-05-20 @ 13:21:37
URL: http://www.delarealidad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0