Tisdag

Idag har det varit VÅR!! Först hade jag engelska, min näst sista lektion ;) Så det kändes bra. Och när jag kom hem så skulle jag gå till tennisbanan och lämna Olivers grejer. Då kände jag att det var lite varmt med dom kläderna jag hade på mig så jag tog av mig jackan och tröjan och satte på mig min nya jacka som har trekvartsärmar. Och det var inte kallt! Jätteskönt!

Efter det gick jag hem och åt lite och pratade med älsk som är ledig idag ^^ Sen började jag jobba och först var jag själv hemma för Oliver var på tennis och Sarah var hos en kompis. Då bytte jag lakan i barnens sängar och sen kollade jag på Gillmore Girls innan jag strök lite kläder och Oliver kom hem. Han läste lite i en bok och sen var det dags att hämta Sarah. När vi skulle hem undrade Sofies mamma om vi ville följa med till hennes jobb och mata fåglarna. Så jag, Sarah, Oliver, Sofie, hennes bror och mamma gick till mammans jobb som ligger jättenära deras hus. Det är en damm mellan husen där och där finns det svanar, änder och lite andra fåglar. Så vi matade dom lite och sen tog vi bussen hem :)

Det var min händelserika dag ;) Tänk om alla dagar kunde vara varma och lugna som idag :) Det skulle vara nått. Och dessutom har jag kommit fram till att jag bara har en vecka kvar som tonåring... Sen blir jag gammal! :P



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0