Sverige

Nu sitter jag på mitt rum i Örebro och ska snart åka till Willys och hälsa på lite folk och handla lite grejer som ska med tillbaka till London. Och jag måste säga att jag känner inte alls för att åka tillbaka nu! Har ju precis kommit in i livet här och det kommer kännas jättekonstigt att lämna allt och veta att jag inte kommer tillbaka förän midsommarhelgen. Och efter det är det ungefär 1½ månad kvar tills jag kommer hem på riktigt! Men just nu skulle jag lika gärna kunna skita i att åka tillbaka till London! Det är ju bara det att jag vet att så fort jag kommer tillbaka så kommer det kännas bättre, när jag får träffa mina småpluttar igen och så. Men just nu känns det jobbigt!

Men det behöver jag inte tänka på nu, jag åker inte hem förän imorrn. Nu ska jag snart iväg som sagt och efter det bär det av mot stan för en fika med Elibeli! :D Sen ska jag tillbaka till Mosås och packa min väska med lite sommarkläder och så som ska med till London! Fast väskan blir nog till största delen fylld med massa svenska godsaker :P Haha

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0