Min födelsedag :D

Hade en jättebra 20-års dag i tosdags! Först åkte jag till Earl's Court och träffade Ida (och det var alldeles för länge sen sist!) Så vi gick och fikade på Starbucks på High Street Kensington och kollade lite i affärer. Urban Outfitters is the shit ;) Och så hade vi ju ltie att prata om eftersom det var ett tag sen vi sågs, men vi kom på att ingen av oss hade gjort så mkt, typ samma som alltid, haha ;P Men det var nice att se henne igen!

Sen skulle jag ju jobba lite men det var ju lugnt som vanligt för då hade mamma Deborah tagit fram två work-books som dom skulle göra några sidor var i och sen var det middag. Och när ungarna käkat kom Deborah hem och vi åt födelsedagstårta :D Mysmys! Sen kom Ethan hem med fish and chips lite senare och vi åt, och så klart ville ju ungarna smaka så vi satt där som en enda familj :P Börjar typ kännas som om jag tillhör deras familj ^^

Efter det gick jag upp på mitt rum och pratade lite med familj och pojke i Sverige :) Så det var en lyckad dag! Blev mkt bättre än vad jag trodde innan ^^ Så det var ju bra :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0