Magsjuk? :(

Jag har känt mig konstig i magen och så typ hela helgen nu och mamma tror att det kan vara nån magsjuka... Jag har inte spytt men ändå, det är inte kul :P

Jag var iaf och kollade melodifestivalfinalen igår i svenska kyrkan och det var kul :) Sen gick vi till svenska puben och pratade med massa engelska killar som varit i svenska kyrkan och kollat melodifestivalen :P Jättetrevliga ^^

Annars har jag inte gjort så mkt i helgen. Jag var på Westfield igår och handlade lite och lämnade in min klocka så att dom får korta av armbandet lite. Så om typ 2 veckor så ska den vara klar :P Sen åkte jag hem och lämnade sakerna jag köpt och åkte till svenska kyrkan sen.

Idag har jag kollat lite i affärer här i Chiswick. Slösat lite pengar :P Sen gick jag hem och kollade lite på tv och så och sen blev det kväll :P Det kan ju bero på att jag inte vaknade förän halv 2 som dagen gick så snabbt, haha :P Nu ska jag väl snart sova så att jag orkar med en vecka till, men innan det blir det nog lite mer vänner på tvn och Sebbe på msn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0