Ingen mer skola i England :D

Idag hade jag min sista engelskalektion! Jätteskönt! Så nu kan jag göra vad jag vill alla förmiddagar i veckan ;) Och det brukar oftast bli att slappa och typ kolla tv :P Men jag funderar på att börja simma och gymma och så, men jag får se hur det blir när jag kommer tillbaka efter min lilla Sverigeresa :D

Och snart måste jag börja ta fram vad jag vill ta med hem för nu är det bara en vecka tills jag åker hem och det kommer gå fooort^^ Men det enda jag kommit fram till nu är min tjocka jacka och mina UGGs :P Men jag har inte betämt mig om UGGsen än men dom får troligen stanna hemma i Sverige.

Och imorrn kväll ska jag gå ut med en fransk au pair jag träffat som heter Loubna. Hon skulle med en kompis till en RnB-klubb vid Piccadilly Circus :) Så det blir nog kul^^  Speciellt eftersom jag ska vara barnvakt åt våra svenska grannar på lördag så ferdag kväll är den kvällen jag har att hitta på nått och Hanna ska tydligen på dejt då :P

Nu är det snart jobbdags och sen är det slappiskväll :P Som vanligt ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0