Bilder

Här kommer bilderna från helgen som jag lovat ;)



På den här bänken käkade vi lunch på fredagen ;) Mysigt. Fish and chips blev det :)



På kvällen skulle vi gå på bio men bussen kom inte så vi gick och satte oss på en pub istället. Även där satt vi ute ;) Det finns en pub här med jättemysig bakgård med infravärme där man kan sitta :)



På lördagen åkte vi till White Hart Lane och gick en tour och fick se massa rum och grejer och så klart själva planen och älsk var helt lycklig när han fick se massa spelartröjor från Tottenham ;)



På vägen hem tittade vi in på Primark och där hittade jag dom här snygga solbrillorna men jag lyckades inte övertala Sebbe att köpa dom :P Konstigt, lr hur? ;)



Söndagen spenderades på Westfield, dit åker man buss ;)



Glömde att ta kort på Westfield och hittade bara ritningar på google men det är så här det ser ut när man kommer från ena sidan :P Det här är bara ett hörn lixom :P Hela köpcentrumet är sjukt stort!


Sen var det byebye på kvällen :( Men nu kommer jag snart till Öret på besök och det ska bli skitkul!! :D

<3

Kommentarer
Postat av: Vic

Jag tycker om bilden på ölen :P Sjukt bra att kunna sitta ute! Det lät jättebra!

2010-03-10 @ 23:24:47
Postat av: Sebbe

Snart kommer du hem älskling (L)

2010-03-15 @ 00:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0