Älsk <3

Den här helgen var jättebra! Den började i fredags med att jag hämtade Sebbe på Heathrow. Sen åkte vi hem och åt och vilade lite. Sen tänkte vi gå på bio men bussen kom aldrig så tillslut bestämde vi oss för att vi inte skulle hinna till bion i tid så vi gick till en pub och pratade lite sen gick vi hem för att kolla på en film men vi var för trötta så vi stängde av tvn och somnade istället :P

I lördags var vi på tour på White Hart Lane där Tottenham spelar eftersom Sebbe gillar dom. Men till och med jag tyckte att det var intressant så :P Efter det åkte vi hem men på vägen hem tittade vi in på Primark och shoppade loss lite. Sen åkte vi bussen hem och gick hem med våra påsar och gick ut för att äta. Men det stället som jag tänkte att vi skulle äta på var fullt så vi fick gå till ett annat ställe men det var jättegott det med så det gick ju bra :) Sen gick vi vidare till en annan pub och efter det gick vi hem och myste lite innan vi somnade :P

Igår var vi på Westfield nästan hela dagen. Ett jättestort köpcentrum,  tänk er Marieberg gånger kanske 8-10. Stort alltså! Efter det åkte vi hem och packade hans väska och myste lite och sen var vi tvungna att åka mot Heathrow eftersom dom jobbade med tuben där jag bor så det tog längre tid att åka. Men vi hann fram i tid och sen fick jag åka tuben och bussen hem själv. Men det kändes inte riktigt lika jobbigt som förra gången för nu är det ju bara 2½ veckor kvar tills jag kommer hem! Och då är jag hemma i 5 dagar! Det ska bli jättekul :D

Men nu ska jag kolla lite på tv sen ska jag hänga upp tvätten jag som är i tvättmaskinen nu och sen ska jag dammsuga mitt rum. Och sen börjar ju arbetsdagen soft med strykning framför Gillmore Girls.

Kort från helgen kommer när jag fått dom från Sebbe ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0