Starbucks <3

Idag var jag och Anneli på Starbucks och där bestämde jag mig för att skaffa ett Starbucks-kort. Man kan använda det att betala på Starbucks med och så får man gratis internet där och lite andra grejer :)



Visst är det fint^^ Kände att jag ville ha det fina Londonkortet eftersom jag bott här och det är i London jag dricker min chailatte och frapuccino. Så nu kan jag ta med mig datorn dit om jag inte har nått för mig nån dag och köpa en chailatte och prata lite med kompisar på msn därifrån istället för att sitta uppe på mitt rum :)

Om nån timme ska jag gå och hämta Sarah och sen måste vi ju gå och hämta Oliver och när vi kommer hem är det nästan dags att börja med kvällsmaten och sen slutar jag nästan^^ Det känns oftast lite segt precis innan man ska gå men sen är klockan helt plötsligt halv 6 och då ska vi äta och sen är det inte långt kvar tills Deb kommer hem. Så det kommer säkert gå lika fort idag som det brukar göra. :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0