Snart midsommar!! :D

Nedräkningen har hållit på ett bra tag nu och på fredag är det dags!! Det är midsommar! I vanliga fall brukar jag inte vara såhär glad att det snart är midsommar men i år har jag längtat i 3 månader!! Det är nämnligen ungefär 3 månader sen jag var hemma och träffade Sebbe sist och på fredag åker jag hem över helgen så det ska bli sååå gött!!

Men innan det har jag en hel del grejer som jag ska göra här^^ Idag träffade jag Sandra på oxford street och vi kollade lite i affärer och så :) Imorrn ska jag träffa Hanna på förmiddagen och på kvällen ska jag träffa en annan Sandra som jag inte träffat förut. På onsdag ska jag träffa Anneli på förmiddagen och sen vet jag inte om jag kanske ska börja packa lite smått på kvällen kanske... :P För på torsdag ska jag packa förmiddag och kväll tror jag :P Och så måste jag ju duscha och så, så att jag är fräsh när jag åker hem för på fredag morgon ska jag kolla på när Sarah har "sports day" så sen blir det direkt hem och hämta väskorna och åka till Heathrow :) Så förhoppningsvis hinner jag inte sitta hemma och vänta och längta för mkt :P haha

Ikväll ska jag slappa lite och kolla lite tv. Just nu lyssnar jag på en radiokanal på internet som jag och Hanna fastnade för när vi var på Subway en gång, dom har den på hela tiden och det är alltid bra musik när vi har varit där! Och det är inte så att vi brukar gå in, beställa, käka lite snabbt och gå.... Nej då! En gång satt vi där typ 2 timmar tror jag :P Haha, det är jag och Hanna och Subway i Acton mot resten av världen! haha

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0