Senaste veckan

Den här veckan har jag haft fullt upp. I måndags jobbade jag heldag för Sarahs skola hade studiedag. Vi var i Hyde Park och lekte enda tills vi var tvungna att hämta Oliver ^^ Så det gick väldigt bra trots att jag trodde att jag skulle vara tvungen att underhålla henne mkt eftersom hon var själv, men hon leker jättebra själv :)

I tisdags var jag och Hanna och tog en kaffe på starbucks sen gick vi så att hon kunde få fixa sina naglar och sen gick vi hem till henne och slappade lite innan hon var tvungen att hämta tvillingarna och jag gick hem till mig lite innan jag skulle hämta Sarah.

I onsdags var jag hemma och städade mitt rum, tvättade lite kläder, duschade och så. Det tog typ hela min lediga tid på dagen :P

Igår var jag och Hanna och shoppade lite på Westfield. Jag lyckades komma hem med ett par skor, en klänning, ett par leggins och en tröja :) Men det blev inte så dyrt ändå och eftersom jag typ inte gjorde av med några pengar förra helgen så kände jag att jag kunde unna mig det ;)

Idag har jag strukit alla kläder jag tvättade i onsdags^^ Sen har jag lagat lite lax för jag vart så sugen på det när jag var på väg hem efter att ha släppt av Sarah i skolan. Så jag köpte det och det var jättegott! Så himla konstigt att jag blev sugen på just lax för jag har knappt ätit det förän jag kom hit. Och jag har bara ätit det ett par gånger här, har inte varit så förtjust i det, men det är riktigt gott :)

Nu sitter jag och kollar på karl för sin kilt och slappar lite innan jag ska hämta Oliver om några timmar^^ Jag har varit så seg hela veckan! Men nu är det snart helg så då ska jag ha lite sovmorron :D

<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Det låter som om du har haft en trevlig vecka. :)

2010-06-12 @ 11:05:56
URL: http://delarealidad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0