Lov

Nu har ju barnen lov igen. Och jag har faktiskt inte behövt jobba så mkt den här veckan. I måndags var jag ledig för det var "bank holiday" här, typ som röda dagar i Sverige. I tisdags jobbade jag heldag men då var vi på bio på förmiddagen så då var det ju nästan som om jag bara jobbade eftermiddag iaf. Och igår så jobbade jag bara lite på morgonen för då åkte jag med barnen till sin farmor och farfar och jag ska inte hämta dom förän runt 4 idag :) Så jag hade sovmorron idag. Och imorrn ska jag jobba 3-6 typ som vanligt men jag får sovmorron ;) Och då ska vi och äta kvällsmat hos grannen, jag och barnen, fast jag antar att det bara är barnen som ska äta så jag får väl äta när jag kommer tillbaka men det är ju lugnt för eftersom jag har sovmorron så kommer jag ju äta lunch ganska sent och då kommer jag inte vara så hungrig klockan halv 6 :P

Nu tar jag det lugnt för jag har en känsla av att barnen kommer vara ganska uppspelta efter ett par dagar hos farmor och farfar^^ Men å andra sidan så kommer jag ju behöva börja med maten nästan när vi kommer hem. Så jag kommer itne ha dom så lång tid här hemma eftersom det tar nästan 1 timme att ta sig hem när jag har hämtat dom.

Nu ska jag snart käka lite mat innan jag går till tuben, måste gå härifrån strax efter 3.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0