Lördag :)

Idag har jag varit på Portobello Market med Valeria och hennes kompis Costanza. Vi hade jättenice väder och att prata ltie skit är ju inte heller fel ;) Så vi gick och kollade lite och käkade churros och lite så :)
Efter ett tag var Valeria tvungen att åka hem och jobba så jag åkte tillbaka hem och gick ett varv på Bedford Park Festival som är i min lilla park den här helgen :)
Sen gick jag hem och hämtade en påse med kläder och grejer som jag inte vill ha med till Sverige som jag tänkte ge till Canser research. Så jag gick dit och lämnade påsen och gick och köpte lite lunch och frukt på Sainsburys.

Nu ska jag nog ta en lugn eftermiddag hemma för jag har varit så trött hela veckan, och ibland kan det vara skönt att bara ta det lugnt :) Sen blir det ju lite bra på tvn ikväll och så ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0