London igen

Så har midsommar redan flugit förbi. Och det känns lite konstigt att den helgen som man längtat till i 3 månader gick så fort och det är redan tisdag och min andra dag tillbaka i London. Men nu har jag ju fått tillbaka känslan av att bo i Örebro igen och eftersom det är så kort tid kvar här så längtar jag ju hem massor. Men jag ska försöka att njuta dom lite drygt 3 veckorna som är kvar. Det är ju en del som händer då:
- Jag och Anneli ska till Brighton
- Sarah fyller år
- Mamma fyller år
- Barnen ska få en syster/bror
- Jag ska träffa alla kompisar och shoppa lite till ;)
- PACKNING!!!

Så jag kommer nog ha fullt upp tror jag! Idag har jag bakat sockerkaka. Hade med mig en sån där mix från Sverige som man bara tillsätter vatten i. Så jag kommer väl sitta och tjocka i mig sockerkaka ikväll om jag känner mig själv ;) Och dessutom ska jag laga lite svensk mat till ungarna ikväll. Det blir potatis, köttbullar, brunsås och lingonsylt. Så svenskt de kan bli! Haha. Nu ska jag kolla om sockerkakan har svalnat lite så att jag kan ta ur den ur formen :)

<3

Kommentarer
Postat av: Monica

tur att du har en mamma som kan laga köttbullar

2010-07-02 @ 18:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0