IKEA

Igår kväll var jag och Anneli på IKEA och shoppade lite och så. När vi kom in upptäckte vi att dom hade "princess wedding cake" inför Victorias bröllop så vi var ju tvugna att fika lite innan vi började shoppingen ;) Sen gick vi igenom IKEA lite snabbt för att komma till matavdelningen ;) Det är ju där man handlar! Haha. Så det blev lite marabou och ahlgrens bilar och lite annat :)

Idag ska jag ta det lugnt på förmiddagen och kanske plocka undan lite på rummet, sen ska jag ju jobba lite oxå ;) Efter det blir det nog lite mer slappa framför tvn och datorn ^^

Tiden går så fort här i London! Det känns som om det nyss var början av maj och nu är det redan mitten på juni. Snart är det midsommar och då åker jag hem över helgen :D Så just nu längtar jag bara efter det, att få träffa Sebbe och familjen igen, det var ju snart 3 månader sen jag var hemma. Och efter midsommar är det bara 4 jobbveckor kvar tills jag slutar här och åker på semester till Skottland innan jag kommer hem till Sverige. Så det känns både skönt att jag snart åker hem samtidigt som det känns lite tråkigt att lämna familjen och kompisarna här! Men man kan ju åka och hälsa på. Så det kommer nog bli bra.

Nu ska jag kolla lite på tv innan jag ska gå med Olivers tennisgrejer till tennisplanen för Sarah ska hem till en kompis efter skolan så jag kan inte lämna dom på vägen för att hämta henne. Dessutom ska jag gå och hämta Oliver efter tennisen sen för han ska ha en kompis med hem och leka lite. Så det blir lättjobbat för mig ;) Och eftersom dom inte slutar tennisen förän 4 så behöver jag inte gå förän typ 10 i 4 så jag hinner stå och stryka lite i lugn och ro innan det^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0