Fullt upp, lr?

Jag skulle ju ha fullt upp igår och idag men det verkar ha ändrat sig. Igår hade jag iofs en del för mig. Jag träffade Anneli och fikade på förmiddagen och sen jobbade jag och efter jobbet så åkte jag och Hanna till Richmond och mötte upp Simon, sen gick vi på bio. SATC 2 blev det :) Och den var inte så dålig som jag har hört från vissa. Det var en sån film så att man mådde bra när man gick därifrån och hade sett den.

Idag däremot skulle jag träffa Valeria men när jag var framme där vi skulle mötas ringde hon och sa att hon var sjuk så att hon inte kunde komma. Innan det hade jag fått sms från Sandra som jag skulle träffat ikväll att hon var sjuk och inte kunde träffas. Så det blir visst en lugn och skön hemmadag idag^^ Jag har lagat lite mat och kört en tvättmaskin. Så imorrn blir det lite strykning och så på förmiddagen och sen vet jag inte. Kanske blir en liten sväng till affären lr nått. Sen på kvällen ska jag nog bara ta det lugnt och slappa framför tvn.

Nu är det ungefär 2 timmar tills jag ska gå och hämta Sarah. Grannen tar med Oliver så jag kan hämta honom där sen istället för att jag ska behöva hämta honom först och sen stressa iväg med honom till Sarahs skola och hämta henne från after school care. Och har jag lite tur så stannar både Sarah och Oliver hos grannen och leker lite, det brukar dom göra för dom är väldigt bra kompisar och innan Sarah började på sin skola så gick alla 4 på samma skola så då brukade dom ses nästan varje dag efter skolan. Så det är kul för dom och skönt för mig ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0