Bloggberoende igen?

Nu har jag kommit in i en bloggperiod igen :P Men nån gång ska man väl göra det oxå och nu var det ett tag sen, jag skrev ju en del när jag kom hit och sen har det gått ganska utför med det ^^

Idag fick jag vara ledig eftersom Deb jobbar hemifrån på fredagar och hon behövde ingen hjälp idag. Så jag har varit lite hos Hanna och pratat skit och bara tagit det lugnt. Så det var skönt eftersom det tydligen är runt 27-28 grader här just nu...

Imorrn ska jag och Anneli till Hampstead Heath och ha lite picknick så det ska bli härligt :) Jag är bara lite rädd att det ska vara för varmt för att man ska orka gå.. :P Nu ska jag iaf snart fixa lite mat och innan det ska jag leta upp en väska tills imorrn :P Ska ju ha plats för matsäck och så och kanske nått att sitta på oxå^^

<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter mysigt med picknick. :)

2010-06-04 @ 23:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0