Bilder från helgen

Nu när jag är ledig typ en hel dag så kände jag att jag kunde ladda upp lite bilder från när Eva var här. Inte för att det tar en hel dag utan för att jag brukar ha annat för mig när jag bara har några timmar och så brukar jag glömma bort att blogga :P Men nu ska det bli av ^^



Alla tycker väl att det är lika roligt med bussarna i början :P Själv har jag vant mig vid att dom är röda och stora och att dom kommer ungefär var 5e minut ;)



Mmm, churros på Portobello Market i Notting Hill :)



Vi hann med en sväng till Camden oxå :) Där stod det en kille och gjorde jättestora såpbubblor :P



Här är jag med en av mina vänner här i London ;) Haha, på Madame Tussauds.



Jag misstänkte nog att jag var lite kunglig, och så såg jag mig själv på en tavla där ;) hahaha



Och så hann vi med en tur till Hogwarts oxå ;)



Sen var vi enda borta vid Towern. Och det var så fint väder hela söndagen :D



Den fina telefonkiosken nära där jag bor^^ Och det är väl likadant med telefonkioskerna som med bussarna ;)

Nu sitter jag och kollar på dom sista avsnitten av Karl för sin kilt på tv och ska väl snart ner till frysen och hämta min Ben & Jerry-glass, fast det kanske är dags för lunch först ;) Sen kanske det blir en promenad till i eftermiddag för det är så fint väder här :)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0