Snart bara 3 veckor kvar...

Jaha, då var det redan fredag imorrn då! Då är det en vecka sen jag åkte hem över midsommar och 3 veckor kvar tills min familj kommer och hämtar mig, dvs 3 veckor kvar i London! Det känns jättekonstigt att om 3 veckor sover jag min sista natt som London-bo. Men det är ju inte bara tråkigt med det, jag kommer ju få träffa alla hemma i Sverige igen och så får jag försöka komma tillbaka till vardagen i Örebro. Och det gick ju jättebra i midsommar, men just den där känslan av att jag aldrig mer kommer bo här i Chiswick och umgås flera dagar i veckan med dom jag umgås med här och så. Inga fler spontanturer till Oxford Street. Fatta att inte längre kunna gå typ 3-4 minuter för att komma till bussen som tar mig till europas största köpcentrum, notting hill, portobello market, hyde park, marble arch, oxford street och piccadilly circus! Det kommer nog ta ett tag innan jag fattar att det inte kommer hända nått mer. Kommer nog inte fatta det förän jag har varit hemma i Örebro i nån vecka lr två.

Imorrn ska jag till Sarahs skola på morgonen. Hennes klass ska ha en show som föräldrar och så får komma och kolla på. Sen har jag inte så mkt planerat, blir väl lite strykning, kanske lite tvättning och varför inte en latte på starbucks ;) Och det är en sak till jag kommer sakna: Starbucks Chai latte!! Så alla Örebroare som läser det här: ÖPPNA ETT STARBUCKS!!! ;) haha

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0