Sista veckan...

Nu börjar det verkligen kännas konstigt! Tog fram mina väskor igår kväll så jag ska börja packa lite ikväll! Så den här arbetsveckan kommer vara allt annat än vanlig, dels är det ju min sista arbetsvecka så jag måste börja packa och så. Sen så har vi ju en liten bebis i huset nu oxå :) Hon var tvungen att åka tillbaka till sjukhuset igår med mamma men förhoppningsvis kommer dom hem idag. Och barnen slutar skolan på torsdag så torsdag och fredag kommer vara extra konstiga. Sarah har sitt födelsedagskalas för klassen på torsdag efter skolan så då ska jag hjälpa till på det :) Och på fredag går dom ju inte i skolan så jag har ju ingen aning om hur jag kommer jobba då och så kommer min mamma, pappa och bror och hämtar mig då :) Sen blir det Skottland i typ 1½ vecka.

Nu sitter jag på starbucks igen ;) Man måste ju passa på innan man åker härifrån! Om en timme har jag tid på en nagelsalong för att få pedicure spa :) Helt underbart att få fötterna fixade och tånaglarna målade och så :) Få känna sig lite fräsh och fin ;) Och ikväll ska jag ju som sagt börja packa.

Imorrn ska jag träffa Hanna på dagen och säga hejdå till henne *snyft* Och på kvällen blir det IKEA med Anneli :) Det skulle vi ha gjort idag men hon var tvungen att barnvakta så vi ändrade det till imorrn istället :) Så imorrn blir det ingen packning ;)

På onsdag blir det Starbucks med Anneli och då måste jag ju säga hejdå till henne oxå... Och på kvällen blir det ännu mer packning :P Sen på torsdag ska jag packa och städa mitt rum och så, sen på kvällen ska jag träffa Valeria och säga hejdå till henne... Jag hatar att säga hejdå till folk!! Inte kul. Men jag kommer ju hem till alla kompisar hemma, man får tänka så.

Sen på fredag kommer ju familjen så då blir det väl fixa det sista på rummer och kanske packa det sista, saker som man måste använda och så, typ tandborsten :P Sen bär det av från min familj här... Kommer nog bli en och annan tår men jag hoppas att jag inte gråter nått när jag är kvar hos familjen! :P haha

Nu ska jag njuta av min chailatte och försöka att inte tänka på alla som jag måste säga hejdå till den här veckan ^^

<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Åh, jag förstår dig. Alltid jobbigt att säga hejdå. Extra jobbigt blir det ju om det är så många man ska ta farväl av. Men ni ses säkert någon mer gång. :) Världen försvinner ju inte bara för att du flyttar hem igen..



Vi får ta och ses när du kommer tillbaka. Kram

2010-07-20 @ 08:11:33
URL: http://delarealidad.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0