Sista dagen

Nu sitter jag på mitt rum som är fullt med packade väskor... Känns så konstigt att tänka att jag ska åka om bara några timmar! Familjen är redan i England och på väg till campingen för att lämna husvagnen och sen komma och hämta mig. Det har ju varit lång tid kvar, till och med igår kändes det som om det var länge kvar tills jag skulle åka härifrån. Men nu börjar det bli så verkligt! Har ju till och med packat ner tandborsten!! :P haha. Det känns sorgligt men samtidigt skönt att få vila ut sig lite^^ Sen kan jag ju komma hit och hälsa på och träffa alla igen.

Nu ska jag städa det sista på rummet sen ska jag jobba lite till innan jag blir hämtad. Och så måste jag ju säga hejdå till mina små söta ungar sen... Men jag tror att det kommer kännas bättre när vi kommit till campingen och det börjar kännas som en vanlig semester ^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0