Planering...

Planeringen för mina sista 3 arbetsveckor och mina sista 2 helger. Helgerna börjar bli fulla nu. Nu på lördag ska jag och Anneli till Brighton och på söndag ska jag och Hanna åka och kolla fängelsen :P Nästa lördag kanske jag och Hanna ska till Thorpe Park, jag hoppas verkligen det för jag är väldigt taggad på nöjesfält nu! Den söndagen är inte uppbokad än men jag ska nog kunna klämma in nått då med :P

Och veckorna brukar fylla sig ganska snabbt^^ På onsdag ska jag träffa Anneli och jag kommer säkert träffa Hanna tisdag lr torsdag och sen kan man ju behöva städa lite nån gång ibland, annars kanske jag hittar nån annan att göra nått med :P Nästa vecka kommer nog se ungefär likadan ut. Men veckan efter det är ju min sista vecka här så då kommer jag nog försöka få in mina kompisar så att jag får chansen att säga hejdå till dom. Och så får jag väl packa på kvällarna^^ Sen kommer ju min familj och det blir Skottland i nån vecka!

Idag har jag varit hemma och tagit det lugnt och tvättat lite :P Kollat lite på tv och käkat fish and chips. Helt okej dag alltså. Sen ska jag ju snart iväg och hämta Sarah och eftersom Deb ska vara hemma nu med sin stooora mage så kommer det säkert inte bli lika mkt för mig att göra. Jag kommer kanske kunna lämna Sarah hemma när jag hämtar Oliver, och jag kommer troligtvis inte behöva laga maten. Så jag kommer nog överleva dom sista 3 veckorna ;)

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0