På starbucks ^^

Inte helt fel med Starbuckskort^^ För nu kan jag närsomhelst gå till starbucks, beställa nått och gratis logga in på internet här :) Och eftersom jag har spenderat största delen av veckan hemma på mitt rum så tänkte jag att jag ville komma ut lite. Och jag kan ju lika gärna sitta och kolla runt på internet här som att sitta hemma ;)

Jag skulle ha träffat Anneli idag men hennes lillkille blev sjuk så hon var tvungen att jobba hela dagen idag eftersom mamman har den lilla nyfödda bebisen att ta hand om^^

Jag fattar inte det här! Alla här verkar vara med barn lr precis fått barn, Min värdmamma och Annelis värdmamma, och sen ser jag stora magar och barnvagnar hela tiden! Men sen har ju folk mer barn här i genomsnitt än vad man har i Sverige. Men jag vet inte, det kanske är likadant hemma? Jag har hört flera i min ålder och ett par år äldre som ska ha barn nu lr som precis fått barn^^

Imorrn är det bara 2 veckor kvar här. Jag vet att jag tjatar om det hela tiden men jag har inte riktigt fattat hur kort det är än tror jag, så jag tänkte att nån gång måste det ju fasta i mitt huvud hur nära det är tills jag åker! :P Det är ju nästa vecka sen måste jag börja packa! Helt skumt det kommer vara att se alla mina saker nerpackade i resväskor! Men men, sen kommer jag ju hem till min älskling <3 Kan inte fatta hur bra mitt liv är just nu^^ Har fått bo i London i 6 månader och i världens bästa familj oxå. Sarah räknar mig till och med till familjen och hon hade sagt till Deb "Christina kommer inte lämna oss på riktigt va?" Så sött, men det är ju inte utan att man får lite dåligt samvete att lämna dom. Men jag får komma och hälsa på. Och nu har ju familjen här börjat göra i ordning för bebisen som kommer snart. Idag för Deb veta när det blir :) Så jag längtar tills i eftermiddag när hon förhoppningsvis berättar det för mig! :) Men jag fattar inte hur jag trodde att jag skulle kunna åka ifrån Sarah och Oliver + en liten bebis  :P Men om mamma och pappa släpar mig till bilen och låser dörren så ska det väl kanske gå ;) haha

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0