Halvvägs genom veckan

Det är redan onsdag eftermiddag på sista veckan här i London! På fredag lämnar jag familjen och London. Det känns som om det var nyss som det var söndag kväll och jag satt på mitt rum och tänkte "imorrn börjar min sista arbetsvecka här" och nu är jag halvvägs igenom den! Tiden går så fort och snart är mamma, pappa och mattias här och hämtar mig, dom åkte hemifrån idag och på fredag förmiddag kommer dom till England :)

Nu ska jag jobba lite till idag sen har jag bara 2 dagar kvar att jobba! Känns overkligt, som om jag kommer komma tillbaka sen men det gör jag ju inte. Så nu får jag snart försöka komma tillbaka till mitt liv hemma i Örebro, men jag tror att det kommer gå ganska fort^^

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0