Bebis :)

Igår fick jag mitt tredje au pair-barn, mina underbara ungar fick en lillasyster :) Hon har inte fått nått namn än men när den stolta pappan kom hem från sjukhuset hade han med sig massa kort som vi fick kolla på :) Så på onsdag lr torsdag kommer det vara 3 barn i huset ^^

Idag var jag på westfield och var beredd på att tjata och bråka om min klocka som jag lämnade in för att få armbander kortare, för 4 månader sen och fortfarande inte hört nått från affären. Men när jag kom dit och dom fortfarande inte fått tillbaka den så fick jag pengarna tillbaka^^ Iofs hade jag ju betalat dom pengarna för ett tag sen men det kändes ändå som om jag tjänade 18 pund^^ Så nu blir det lite mer shopping innan jag åker hem ;)

Annars är väl allt ungefär som vanligt förutom att Deb är på sjukhuset. Igår fick jag jobba lite längre men idag tror jag inte att det blir så mkt senare än vanligt. Nu ska jag käka lite lunch sen vet jag inte vad jag ska göra tills det är dags att hämta Sarah runt 3.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0