Svennar ;)

Idag har det varit värsta svenne-dagen för mig! Först träffade jag en svensk au pair när jag lämnade Oliver i skolan. Sen åkte jag till Earl's Court och träffade Ida, som jag lärde känna förra gången jag var här som au pair :) Och vi hade väldigt trevligt som vanligt ;) Chai-latte på starbucks, sen en film och mat hos henne. Vi gjorde "Jamie Oliver-sås". Man kan köpa färdiga burkar med hans sås, så det gjorde vi :P

Sen ska jag snart iväg och träffa Hanna igen, tjejen jag träffade i Olivers skola :) Och upptäcka Chiswick lite mer, hon kom hit i fredags så hon har inte heller varit här så länge.

På "jobbet" idag hämtade jag först Sarah i skolan och sen när vi kom hem så spelade vi lite tennis och fotboll på baksidan, hon, jag och Oliver :) Det var väldigt kul och sen pärlade vi lite innan maten :) Det var min jobbdag idag ;) Ibland har man det bra ;)

<3

Kommentarer
Postat av: Sebbe

Skönt o se att du jobbar ordentligt när du e iväg (L)

2010-01-21 @ 20:12:48
Postat av: Eva

Åh, det låter helt underbart. Blir jättesugen på att åka jag med när jag hör om hur bra du har det nu. SKönt att du verkar ha hittat rätt. :) Kram

2010-01-23 @ 22:59:22
URL: http://delarealidad.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0